sobota, 6 grudnia 2014

Prosty plan, bez kąplikacji. :-)

Hejka:-)
Ostatnimi czasy moje życie wywróciło się do góry nogami, na szczęście powoli wraca do normy :-) . Skłoniło mnie to do przemyśleń , wiele rzeczy się spaprało nie poszło tak jak było zaplanowane jak sobie wyobrażała,. Być może za daleko wybiegało to w przyszłość i za dużo chciałam.
Koniec końców wniosek jest taki im prościej tym lepiej, czyli im prostszy plan sobie ułożę tym łatwiej będzie mi go realizować, owy plan musi być ułożony na krótki okres czasu, tak żebym nie musiała z niego rezygnować, gdyby znów los chciał mi spłatać figla.
Przez wyjazdy i ciągłe przeprowadzki przestałam trenować, nie mogłam wszedzie wozić sprzętu ( jak by nie było to 20 kilo -hantle 2*10kg ), więc forma spadła, obrosłam w tłuszczyk :-) , na szczęście nie ma tragedii wszystko jest do odrobienia:-) .

Mój obecny plan wygląda tak:
Do momentu aż wróce do własnego domku ( aktualnie jestem w Grecji za za chwile jeszcze muszę zaliczyć Polskę,  i po nowym roku powrót do Irlandii tam mieszkam z moim narzeczonym:-)  ) będę ćwiczyć z Ewą Chodakowską z filmikami dostępnymi na yt.
W domku zamierzam zacząć program Focus T25 lub Zuzka PowerCardio- w zależności od tego które płyty będę mogła zamówić za granicę :-)  , jeśli nie uda się zamówić żadnych skorzystam z kanału ZuzkaLight na yt i przerobie ZWOWy :-)
Gdy ukończę program wrócę do treningu siłowego, ale to już w późniejszym czasie. 

Na razie skupiam się na Ewce, żebym się rozruszać i powoli wrócić do formy,:-)
Jak widzisz plan prosty, bez zbędnych zamienników może ten albo tamten a może przerwa, nie krótko zwięźle i na temat :-) ,  nie ustalam jaki trening zrobię czy będzie to skalpel czy killer, nie wiem na jaki mnie najdzie chęć:-) .
To samo będzie ewentualnie ze ZWOWami po kolei z listy od nr1 .

A jaki jest Twój plan, wolisz długo terminowe planowanie czy krótkie :-)
Pozdrawiam :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz